Aktuálně používáte starou verzi prohlížeče Internet Explorer. Nějaké části tohoto webu proto nemusejí fungovat zcela správně. Aktualizujte prosím svůj prohlížeč na nejnovější verzi.

Jak propagovat kampaň

Úspěšnost kampaně závisí na tom, jak moc o ní bude slyšet. Tady jsou tři jednoduché tipy pro úspěšnou kampaň.

Sociální sítě jsou základ všeho:

Sdílej svůj návrh trička se svými přáteli a fanoušky na Facebooku, Instagramu, případně Snapchatu a dalších sociálních sítích. Na každou síť zkus vytvořit originální obsah.

  • Například na Facebook se hodí odkaz s textem a vysvětlením, o co jde.
  • Na Instagram zkus nahrát větší fotku svého designu (udělej si třeba print screen obrazovky) a nezapomeň přidat odkaz na kampaň do svého Bia (je to jediné místo na Instagramu, kde fungují odkazy) a dát o tom vědět pod fotkou.
  • Na Snapchat se dokonale hodí nahrát krátké video, kde přímo u počítače vysvětlíš fanouškům a zájemcům, proč je právě Tvůj design tak moc cool.
  • Asi není potřeba vysvětlovat, že video na YouTube vydá za 100 řádků textu popsaných na jiných sociálních sítích.
  • A na Twitteru můžeš průběžně informovat o tom, jestli je kampaň úspěšná a případně kolik kusů ještě zbývá prodat k jejímu úspěšnému naplnění.

Ve všech případech nezapomeň uvádět odkaz na svojí kampaň, to je to nejdůležitější!

Událost na Facebooku Ti pomůže zůstat v kontaktu:

Vytvoř si na Facebooku událost na www.facebook.com/events (tlačítko vpravo nahoře) a pozvi do ní své fanoušky, přátele a všechny, které by to mohlo zajímat. Událost Ti umožní ukázat všem další fotky merche, podělit se o zákulisní info a informovat ostatní o tom, jak se prodej vyvíjí a jestli je už kampaň úspěšná. Přátelé & fans Ti také mohou pomoci sdílet kampaň dále do světa.

Jednou a dost? To u propagace neplatí!

Důležité je v propagaci vytrvat! Pokud vidíš ohlas alespoň na některých sociálních sítích, tak je důležité se k nim stále vracet. Nejlépe se osvědčilo dát vědět o kampani celkem třikrát v jejím průběhu.

  • Na začátku sdílet úvodní info, že kampaň existuje napříč všemi sociálními sítěmi.
  • V polovině doby připomenout fanouškům, že akce běží a dát jim vědět jak už je úspěšná (například: chybí už jenom 10 z vás k tomu, abychom mohli vyrobit tuhle legendární edici triček).
  • A dva dny před koncem kampaně informovat o poslední možnosti zakoupení limitované edice merche.

TIP NA ZÁVĚR: Propaguj svůj merch, aby se dostal mezi tři aktuálně nejúspěšnější kampaně, které se zobrazují zde na webu.

Založit novou kampaň